پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215210
شاه ماهي نقل و انتقالات: خودم دوست داشتم به پرسپوليس بروم باشگاه نگذاشت
تاریخ انتشار : 1395/03/25 08:19:00
نمایش : 1383
مهدي ترابي بازيکن جوان و پديده سايپا در فصل جديد دوباره در اين تيم توپ خواهد زد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يکي از بازيکناني که در فصل نقل و انتقالات صحبت هايي مبني بر پيوستنش به پرسپوليس شنيده مي شد به دليل عدم دريافت رضايتنامه از سايپا و داشتن قرارداد در اين تيم ماندگار شد. او در اين خصوص توضيحات جالبي ارائه مي کند.

 

تمديد نکردم ، توافق مالي انجام شد

 

حضورم در باشگاه به دليل تمديد قرارداد نبود، با باشگاه 2 فصل ديگر قرارداد داشتم. صحبت هايم با مسئولان بيشتر حول توافق مالي بود نه تمديد قرارداد. هنوز شرايطي في مابين اعلام نشده و تنها برگه توافقات مالي را امضا کرده ام. در جلسه امروز هيچ صحبتي نشد و بيشتر آقاي فرکي صحبت کردند و از هدفشان گفتند اينکه تصميم دارند تيم را به ليگ قهرمانان آسيا نزديک کنند.

 

ديدگاه کي روش متفاوت است

 

اينکه مي گوييد در يکي از دو تيم پرطرفدار تهراني توپ مي زدم و شرايط بهتري پيدا مي کردم، قطعا همين طور بود. اما اينکه شرايطم در تيم ملي تغيير مي کرد نه زيرا آقاي کي روش امسال با دعوت من از تيم سايپا نشان دادند که نگاهشان تنها معطوف به استقلال و پرسپوليس نيست و ايشان تمام تيم ها و بازيکنان را زيرنظر دارند. شايد شما تصورتان از اين صحبت اين باشد که بازي هاي استقلال و پرسپوليس پخش زنده مي شوند اما بازي هاي سايپا به ندرت پخش زنده داشته باشد اما باز هم در پايان تاکيد مي کنم که آقاي کي روش چنين ديدگاهي ندارند.

 ايشان  با دعوت من، ميلاد محمدي و ساير بازيکنان از تيم هاي ديگر و حتي شايد تيم هاي ضعيف ليگ برتري ثابت کردند که نگاه درست و دقيقي به بازي ها دارند. باز هم امسال در سايپا سعي مي کنم بازي خوبي ارائه بدهم و اعتماد آقاي کي روش را به اين انتخابم جلب کنم.

 

استرس داشتم

 

در اردوي تيم ملي بودم که خبر جذبم توسط يکي از دو تيم استقلال و پرسپوليس به گوشم رسيد. در آنجا خيلي برايم شنيدن اين صحبت ها سخت نبود اما به محض بازگشتم به ايران و توقعات اطرافيان از انتخابم و حضورم در يکي از اين دو تيم ناخودآگاه استرس و اضطراب را در وجودم ايجاد کرد. سپس براي دريافت آرامش به باشگاه سايپا مراجعه کردم و با آنها در مورد اين مساله صحبت کردم.من باسايپاقرارداد داشتم و تصميم گيرنده نهايي آنها بودند. حالا هم حس خوبي دارم .

 

انتخابم درست است

 

احساس اين است که انتخاب درستي انجام دادم. شايد در پرسپوليس يا استقلال پيشرفت بهتري مي داشتم اما اينجا آرامشم به نسبت آن دو تيم بيشتر است. فضاي خوب و آرامي دارد، بزرگترهاي خوبي در اين تيم حضور دارند که تجربياتشان براي جوانان خيلي کارساز است و انشاالله بتوانيم نتايج خوبي کسب کنيم و جز مدعيان کسب سهميه آسيايي باشيم. البته حضور آقاي فرکي هم در اين تيم مزيد برعلت است و قطعا تفکرات فني ايشان براي رسيدن به هدف والاي سايپا کمک خواهد کرد.

 

فقط از پرسپوليس تماس گرفتند

 

تنها از باشگاه پرسپوليس با من تماس گرفتند، ديروز هم به باشگاه رفته بودم که هم تکليفم را مشخص کنم و هم اينکه بتوانم رضايتنامه را دريافت کنم متاسفانه مسئولان باشگاه رضايت به جدايي من ندادند. درست است که حضور در استقلال يا پرسپوليس همراه با استرس و فشار است اما علاقمند به حضور در يکي از اين دو تيم بودم. دوست داشتم به پرسپوليس بروم آن هم به دليل آنکه پيشنهاد آنها جدي تر بود ولي خب همانطور که گفتم باشگاه رضايتنامه ام را نداد و تمايل داشتند يک فصل ديگر در اينجا بازي کنم.

 

مي خواستم به پرسپوليس بروم

 

در اين مدت باتوجه به تماس ها و أرتباط ها تمايل داشتم که به پرسپوليس بروم. خب همانطور که گفتم باشگاه سايپا رضايتنامه ام را صادر نکرد. تنها چيزي که مي توانستم به آنها بگويم اين بود که با باشگاه سايپا قرارداد دارم و تصميم گيرنده نهايي آنها هستند  که خب در پايان جواب آنها منفي بود.

 

آقاي فرکي کمکم مي کند

 

طبق صحبت هايي انجام شد قرار براين شد که اگر پيشنهاد اروپايي خوبي به دست مسئولان برسد، کمکم کنند تا لژيونر شوم. حتي حسين آقا به من گفتند اگر پيشنهاد خوبي برايم ارسال شود براي پيشرفتم کمک مي کنند.

 

با سايپا تمرين نمي کنم

 

فکر مي کنم سه شنبه سايپا کار تمريني شان را استارت مي زنند ولي ما به دليل صحبت هايي که انجام شده تا 30 خرداد استراحت مي کنيم و از سي و يکم دوباره به اردوي تيم ملي خواهيم رفت.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html